Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
Νέα
Ο Πειραιώς Σεραφείμ καλεί τον Αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο να ζητήσει συγνώμη
…επειδή βάφτισε τα παιδιά ομόφυλου ζευγαριού στην Αθήνα: το ομοφοβικό κείμενο, η ρητορική μίσους και το τέλος της λογικής.
Ήταν κάτι περισσότερο από αναμενόμενο ότι η απόφαση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου να τελέσει την βάπτιση των παιδιών ομόφυλου ζευγαριού στην Αθήνα, θα συνοδευόταν από αντιδράσεις και αποκρουστικές δηλώσεις μελών του εγχώριου εκκλησιαστικού στερεώματος.
Έτσι, λίγες ημέρες μετά την τελετή που έπεισε πολλ@ ότι τελικά μπορεί και να υπάρχει ελπίδα, εμφανίστηκε με μακροσκελές κείμενό του στο ekklisiaonline.gr ο Μητροπολίτης Πειραιώς να καλεί τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής να ζητήσει συγνώμη από τον Θεό και από το εκκλησιαστικό σώμα για την “πνευματική ζημιά” που έγινε.
Σε ένα κείμενο που βρίθει ομοφοβικών αποστροφών και μεταξύ πολλών πολλών ανατριχιαστικών άλλων, ο Πειραιώς Σεραφείμ αναφέρει:
“…Η μετά πομπής, όμως, επιτέλεσις του μυστηρίου της βαπτίσεως δύο ατυχών παίδων που – ένεκεν της τραγικότητος της εποχής μας, η οποία έχει θεσμοθετήσει την ανατροπή της ανθρωπίνης οντολογίας και φυσιολογίας, ως δήθεν ανθρωπίνου δικαιώματος, την στιγμή κατά την οποίαν ουδεμία σχέση έχει με την ανθρώπινη φύση, αλλά αποτελεί μία ψυχοπαθολογική εκτροπή που ευτελίζει το ανθρώπινο πρόσωπο και χωματοποιεί την ψυχήν του και πραγματώνει τον ορισμό του μεγάλου Ιταλού Εγκληματολόγου Cesare Lombroso ότι «ο αρρενοθήλυς δεν έχει ουδεμίαν ηθικήν αναστολήν και ουδέν μεταφυσικόν ιδεώδες» – βρίσκονται με αποκλειστική ευθύνη της Πολιτείας που «νομοθέτησε» σχετικώς, εις την δίνην των δύο ομοφυλοφίλων δήθεν γονέων, με αποτέλεσμα να στερηθούν το ζωοποιό χάδι της μητέρας και την στιβαρά προσωπικότητα του πατέρα, να στερηθούν δηλαδή τα πρότυπα της ζωής, γίνεται το εφαλτήριον δια την Εκκλησιαστικήν αμνήστευσιν του Εκκλησιαστικού κακουργήματος του σοδομισμού, που αποτελεί θανάσιμον αμάρτημα που αποστερεί της κοινωνίας με τον Ζώντα Θεόν και οδηγεί αναπόδραστα το ατυχές θύμα του εις την αιώνιαν απώλειαν.
Επομένως, η συγκεκριμένη ιερατική πράξις του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου και η ουσιαστική επιβράβευσις των αμεταμελήτων σοδομιτών και η προβολή αυτών εν μέση Εκκλησία, ως δήθεν «θεοσεβών προσώπων», που βαπτίζουν ορθοδόξως τα τέκνα τους, και η κατά συνέπειαν αμνήστευσις του θανασίμου κακουργήματος του σοδομισμού και της ανατροπής της ανθρωπίνης οντολογίας και φυσιολογίας, προσβάλλει ευθέως την ανθρωπολογίαν και την σωτηριολογίαν της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και οδηγεί τον συγκεκριμένον Ιεράρχην υπόδικον ενώπιον των Ιερών Κανόνων και του Κυρίου της Εκκλησίας, διότι διά της εμπράκτου «διδαχής»του ακύρωσε το σχετικό σωτηριώδες ένταλμα της Αγίας Γραφής (Λευιτ.18,22, Γένεσ.19,24 , Ρωμ. 1,27-28)”.
Λίγο πιο κάτω, ο Μητροπολίτης Πειραιώς υποθέτει ότι ο “συγκεκριμένος ιεράρχης”, με τον οποίο αργότερα παραδέχεται ότι τον συνδέει και στενή φιλία, προχώρησε σε αυτή την κίνηση, για λόγους δημοσιότητας..!
“Συνεπώς, ο συγκεκριμένος Ιεράρχης διά προφανείς λόγους δημοσιότητος ή και άλλους που δεν γνωρίζομεν, προτίμησε της διδαχής της Εκκλησίας το «σύγχρονον ευαγγέλιον» του όφεως και ευρίσκεται πλέον υπό τας αράς των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων και την Κανονικήν πρόβλεψιν των Κανονικών Δικαστικών οργάνων του Σεπτού Οικουμενικού Πατριαρχείου”.
Στο τέλος του κειμένου ο Μητροπολίτης Πειραιώς καλεί τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής να ζητήσει συγνώμη από τον Θεό και την εκκλησία.
“Προσωπικώς, και επειδή συνδέομαι μετ’ αυτού με φιλίαν, τον καλώ δημοσίως να αποκαταστήσει την γενομένη πνευματικήν ζημίαν εκζητών την συγγνώμην του Παναγίου Κυρίου της Εκκλησίας και του Εκκλησιαστικού Σώματος”…
Και ναι, εννοείται ότι τα συμπεράσματα θα είναι πάντα δικά σας. Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που ο εκκλησιαστικός λόγος σπέρνει διχασμό και τρόμο. Απλώς, είναι η πρώτη φορά που ένας ιεράρχης αποφασίζει να μιλήσει τη γλώσσα της αγάπης και τελικά κρίνεται, χαρακτηρίζεται και εγκαλείται ακριβώς γι’ αυτό…
Πηγή: ampa.lifo.gr